Handelsbetingelser for EDU Tests & Exams ApS

Her kan du læse vores generelle handelsbetingelser for EDU Tests & Exams ApS.

Generelle oplysninger
EDU Tests & Exams ApS
Niels Juels Gade 5, 2. 
1059 København K
CVR nr.: 41304715
Telefon: 70 20 28 64
Email: ielts@edu-danmark.dk

Betaling & Priser
EDU Tests & Exams ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, MobilePay, ApplePay og direkte bankoverførsel. Betalingen med betalingskort bliver trukket ved booking af test. Alle beløb er danske kroner (DKK). Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Vi forbeholder os ret til at ændre i priser uden forudgående samtykke.


Levering
Levering af ydelsen sker på den bookede test- og eksamensdato og ved evt. efterfølgende levering af testresultat.
 

Aflysning, datoændring, flytning af testdato og refusion (gælder IELTS test)
Registrering til eksaminer og tests er som udgangspunkt bindende.

Hvis du aflyser din IELTS test senest 5 uger før din testdato vil du kunne få refunderet dit testgebyr fratrukket et administrationsgebyr på 25% af testgebyret. Aflysninger skal sendes skriftligt og være modtaget af EDU senest 5 uger før din testdato.

Man kan bede om én datoændring skriftligt senest 14 dage før den bekræftede testdato mod et gebyr på 25% af testgebyret. Din nye testdato skal ligge inden for tre måneder fra din oprindelige testdato.

Hvis du må aflyse af medicinske grunde (gælder kun for dig selv – ikke for familiemedlemmer eller andre) skal original dokumentation indleveres til EDU indenfor 5 arbejdsdage fra testdato. Dokumentation sendt til os per e-mail alene kan ikke godkendes. Dokumentationen skal indeholde:

  1. Lægeattest der omfatter testdatoen (original lægeattest på brevhoved med underskrift). Kontakt til lægen skal ske senest på testdagen, og attesten følger de formelle krav til danske lægeattester.
  2. Udfyldt ”Transfer/Refund Form

Såfremt vi ikke har modtaget denne dokumentation indenfor 5-dages fristen, vil du blive registreret som fraværende og mister retten til refusion og til at flytte til en ny testdato.

Hvis dokumentation er indsendt rettidigt, har du to muligheder:

  1. Refundering af 75% af testgebyret
  2. Overførsel til en ny testdato (indenfor tre måneder fra oprindelig testdato). Hvis du overføres til en ny testdato, har du ikke krav på 75% refusion og testdatoen kan ikke flyttes yderligere. Dette gælder også i tilfælde af sygdom på den nye testdato.

Alle henvendelser om aflysning, ønske om dato-ændring mv. skal ske til email: ielts@edu-danmark.dk

Tilbagebetaling & refusion
Ved tilbagebetaling og refusion sender vi beløbet uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelsen og/eller kontoinformation. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre andet er aftalt. For refusion til ikke-danske bankkonti kan der fratrækkes bankgebyr. 
 

Persondatapolitik
Læs EDUs persondatapolitik.
 

Klagemuligheder:
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til:

EDU Tests & Exams ApS
Niels Juels Gade 5, 2. 
1059 København K
Email: ielts@edu-danmark.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: ielts@edu-danmark.dk